Subject: FW: Vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teade riigihankes 266594
From: "RTK Info" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 09:12:48 +0200

From: Silja Holsmer <[email-masked]>
Sent: Friday, February 9, 2024 4:15 PM
To: Mari-Ann Sinimaa <[email-masked]>; Triinu Eismel
<[email-masked]>; RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: RE: Vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teade riigihankes
266594

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Edastan vaidlustaja täiendavad seisukohad ning menetluskulud.

Lugupidamisega

Silja Holsmer
vandeadvokaat / attorney at law
partner

Advokaadibüroo Supremia
Supremia Attorneys at Law
Telliskivi 60, Tallinn 10412, Estonia
Mob.:  <tel:+3725098787> +372  50 98 787
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://supremia.ee/> www.supremia.ee

________________

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.
This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.

From: Mari-Ann Sinimaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 6. veebruar 2024 09:02
To: Silja Holsmer <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Triinu Eismel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teade riigihankes 266594

Tere!

Edastame Teile vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teate riigihankes
nr 266594.

Palume kinnitada teate kättesaamist e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Mari-Ann Sinimaa

Riigihangete vaidlustuskomisjon

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.